2e dag Sanur

13 juli 2018 - Sanur, Indonesië

Vanmorgen de dag begonnen met een simpel ontbijtje van het hotel. Ik had een volle planning staan voor vandaag dus ik ben optijd opgestaan. Als eerst ben ik naar het museum: Le Meyeur geweest. Dit museum was 25 minuten lopen vanaf het hotel dus ik heb ook wat gewandeld. Daarna ben ik terug gegaan naar saraswati silver, de buddha to buddha fabriek. Ik ben daar naartoe gegaan met de Grabb taxi. Had ik eerder moeten doen want het is onwijs goedkoop en werk goed. Ik durfde het alleen niet aan omdat het officieel niet is toegestaan op Bali. Ik heb nog eat extra armbandjes gekocht voor familieleden en ben daarna door gegaa naar de sigha market, de nachtmarkt. Daar heb ik nog een meisje leren kennen. Erg vriendelijk, uit Amerika. Ze was gelovig dus we hebben nog samen gebeden voor onze ontmoeting was erg grappig haha. Daarna ben ik gaan eten bij een italiaans restaurantje: papa pizza. Dit was een restaurantje met 4 tafeltjes in iemand tuin. Het was zo schattig dus ik heb daar een lekkere pizza gegegen. Daar heb ik ook een Japans stel leren kennen. Ze bewonderde mij en vroegen of ik mee ging naar de nachtmarkt om daar een dessert te nemen. Ik ging met hun mee en leerde daar weer een frans gezin kennen. We hebben daar lokaal eten gegeten en na de gezellige abonf ben ik weer naar mijn hotel gegaan. Nu lekker slapen morgen ga ik naar een ander hotel.