1e dag Denpasar

27 juli 2018 - Denpasar, Indonesië

Vanmorgen wilde ik met de Grab taxi naar Seminyak. Helaas lukte dit niet dus wilde ik de bluebirth taxi nemen. Kon ook niet dus kreeg via het hotel de likale taxi. Zij vroegen 3x het dubbele van de prijs die ik in gedachte had.. dus na onderhandelen heb er iets af kunnen halen maar ik was er een beetje sacherijnig door geworden. Hij verstond ook niet wat ik zei, kon geen Engels, hielp me ook niet met me backpack uit de auto halen wat elke andere taxichauffeur overigens wel zou doen. Hij had me ook niet precies bij het hotel afgezet dus ik moest nog zoeken waar het was maargoed kom ik bij het hostel aan blijkt het dat ik niet geboekt had voor 27 juli maar voor 27 augustus. Ze hadden ook geen plek meer djs ik balen. Kijk ik naar me andere hotel heb ik die ook verkeerd geboekt. Ik had er echt de pest in, was niet vrolijk. Heb eerst alles geannuleerd en daarna het hotel opnieuw geboekt voor vanacht. Wel balen dat ik me geld kwijt ben maargoed dat is wel het laatste waar ik me zorgen om moet maken. Na wat gegeten te hebben heb ik de taxi genomen naar het Inna heritage bali hotel. Heb echt een super grote kamer, alleen jammer dat de wifi het niet in me kamer doet. Savonds gegeten bij een lokaal restaurantje. Er zat een balinese familie te eten. Ik raakte aan de praat met de vader want hij kon engels. Hij heeft mij uitgenodigd om morgen naar de school van zijn kindere te kijke en bij hem thuis, helemaal leuk! Ik ben enthousiast. Vanacht is de volle/rode maan misschien ga ik nog kijken, als ik niette lui ben. En hopen dat ik een warme douche heb straks. In de badkamer hing een bordje met warm water tussen bepaalde tijden en die tijd heb ik nu net 20 minuten gepasseerd dus let's hope!