1e dag in kuta

30 juli 2018 - Kuta, Indonesië

Om even terug te komen op mijn afschuwelijke nacht met onwijs veel buikkrampen.. pff wat was dir vervelwnd zeg. Het deed onwijs zeer. Ik was er gewoon wakker van geworden. Mijn darmen weten niet wat ze moeten. Na een aantal diarreeremmers, ORS zakjes, paracetemollen en buikmassages verder, is het gelukkig over gegaan en heb ik verder kunnen slapen. Maar met deze krampen ik wist me geen raad meer heb zelfs mijn lieve ouders om advies gevraagd. Maargoed de volgende morgen had ik weer een super ontbijtje en ben ik daarna naar Kuta gegaan naar het Kuta Station Hotel. Prima hotel.met fitnesruimte, bowlingbaan en super centraal gelegem dus ideaal. Ik ben eerst de omgeving wat gaan vermennen. 5 minuten lopen en ik zat in de grootste shoppingmall van Kuta. Ik kwam ogen te kort wist niet waar ik kijken moest. Heb niks gekocht gelukkig. Kwam daar nog een lokaal iemand tegen die mij morgen een rondleiding wilt geven door Kuta. 5 minuten lopen en ik zat bij het strand waar ik de prachtige zondsondergang heb meegemaakt.