2e dag Denpasar

28 juli 2018 - Denpasar, Indonesië

HelloHello!
Vanacht had ik veel last van buikkrampen en dat is eigenlijk nog steeds niet over helaas.. vanmorgen wel een goed ontbijtje gehad. Naja goed, geweldig ontbijt en al helemaal voor de plek waar ik nu zit. Goede cappucino en overheerlijke pannenkoekjes, ga ik morgen natuuelijk weer naartoe. Maargoed daarna had ik afgesproken met de man die ik gister in het restaurant heb leren kennen. Hij wilde mij vandaagde school van zijn jongste zoon laten zien en zijn huis. De school was erg leuk. Alle kinderen vonden mij erg interessant. Op het begin waren ze erg verlegen later begonnen ze ook engels te mij te praten en vragen te stellen. Super leuk! Ze wilde allemaal met mij op de foto, ouders maakte de foto's, ik voelde me een bekend persoon haha. Maar de kinderen konden met hun 8 jaar al super goed engels dus kon prima gesprekjes voeren. Van die man heb ik nog een balinees vestje geregen echt super lief. Daarna benik terug gwgaan naar mijn hotel want de buikkrampen werden steeds erger. Ik ben toen op mijn buik in slaap gevallen. Werd onwijs suf wakker maar wilde toch nog wat gaan doen. Ik ben naar het balinese museum geweest. Op de mooie sarong na vond ik er vrij weinig aan maargoed dat kan je alleen weten en beoordelen als je er geweest bent. Daarna ben ik nog bij het park geweest. Vliegeren is hier erg belend en was leuk om te zien. Daarna heb ik nog wat water gehaald bij de supermarkt. Op de terug weg zag ik tot mijn verbazing alleemaal lieve kleine schattige puppies in onwijs kleine kooitjes voor de verkoop. Zo zielig!!! Veel te jong bij moeders weggehaald, veel tw kleine ruimte, zonder drinken, zonder aandacht. De gedachte om er 1 mee te neme, te redden spookte door mijn hoofd maar ik wist dat het niet kon.. ik was er echt van slag door geworden.. Ik wilde de hondjes zo graag redden maar het kan gewoon niet ik voelde me zo machteloos en zwak. Maar de dierenleed is gewoon zo in dit soort landen :( na deze nare gebeurtenis ben ik weer op bed gaan liggen met mijn maagkrampen. Savonds weinig gegeten. Vroeg naar bed: cola en kaakjes en meer kan ik niet doen.