2e dag Nusa Ceningan

20 juli 2018 - Nusa Ceningan, Indonesië

Nog even over gisteren..
Ik ging na het schrijven van mijn blog nog even lekker douchen voor het slapen gaan.
Dat lekker, was alleen niet zo lekker omdat er geeb warm water was. Ik toch gaan douchen want voelde me niet fris. Maargoed, ik slapen, maar wat een rot nacht heb ik gehad.. kakelende kippen, blaffende honden, wind, onweer, er was van alles te horen. Buiten dat zat in continu vast in mijn klamboe die ik om had gedaan tegen de muggen en ik had het onwijs warm want mijn airco doet het niet en ik heb alleen een winterdekbed. Dus ik was om half 7 al wakker en had een rot nacht erop zitten en moest nog 1,5 uur wachten voordat ik kon ontbijten..nou goed vandaag lekker bij het zwembad gelegen, bijna het zielige aapje in het kooitje langs de weg vrij gelaten en nog bij een strandje geweest. Hoge golven bekeken en en ticket kunnen regelen voor morgen terug naar Sanur. Ze zeggen dat de haven morgen weer open is dus ik hoop dat het velig is..ik ga mrt de slow ferry en vind het toch best wel spannend eerlijk gezegt. Mijn backpack is al ingepakt, kleren liggen klaar. Morgen metde boot naar Sanur dan de taxi naar hrt hotel van mijn duitse vriendin Gisela en dan samen naar pink coco hotel ♡♡in Uluwatu, heb er zin in!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl