1e dag in Nusa Lembongan

16 juli 2018 - Nusa Lembongan, Indonesië

Pff wat een dag! Ik ben et moe van haha. Ik stond vanmorgen om 07.00 uur op want ik werd om 08.30 opgehaald en ailde nog rustig op mijn gemakje ontbijten. In sanur ben ik nog een bekende tegengekomen, heel toevallig echt grappig. De boottocht duurde iets langer dan gepland. I.p.v. 30 min, 60 minuten. Ik had een reispilltje ingenomen maar werd toch zeeziek. Was blij toen ik aan de overkant was. Met een golfkarretje werd ik naar mkijn hotel gebracht. De zon scheen dus ik ben gelijk aan het zwembad gaan liggen. Om 16.00 uur vons ik het genoeg geweest, zon was ondertussen ook weer verdwenen. Blijkbaar ben ik toen in slaap gevallen. Ik was zo moe. Om 19.00 uur werd ik wakker. Ik was supper suf en het was al donker buiten. Ik had trwk gekregen dus ik ben bij een leuke warung in de buurt gaan eten. Daar nog met een stel Belgen gepraat en heb mij geamuseerd. Nu is het 22.30 en ik ga douchen en mijn bedje in, morgen ben ik van plan een scooter te huren.