3e dag Nusa Lembongan

18 juli 2018 - Nusa Lembongan, Indonesië

Goedemorgen! Ik schrijf mijn reisblog van gister, vandaag omdat ik het normaal savonds schrijf maar de stroom was uitgevallen dus kon het niet doen. Heel het eiland zonder stroom haha. Heb wel kunnen genieten van de mooie sterren. Gisteren ben ik naar 2 verschillende stranden geweest waar ik nog niet geweest was namelijk devil tears en het strandje daarnaast. Het was werkelijk prachtig! Smiddags ben ik met de scooter het eiland nusa ceningan gaan verkennen, daar ga ik vandaag ook naartoe. Savonds bij lemongrass gegeten. Een populair restaurantje in nusa lembongan. Het zag er heelink uit maar tot mijn spijt was het onwijs pittig en konden mijn lippen het niet aan om alles op te eten. Ik heb daar nog 2 meiden uit Canada leren kennen. Zij vertelde dat ze van gili eilanden afkwamen en dat de reis verschrikkelijk was. Ik ben blij dag ik niet naar de gili ga, moet alleen nog wel terug naar sanur maarkomt vast goed. Ik ga nu even ontbijten, om 10 uur moet ik uitchecken, vervoer tegelen naar het andere hotel en vandaag genieten van de zon want die schijnt heel de dag aanwezig te zijn!!