De Heenreis

5 juli 2018 - Seminyak, Indonesië

Hallo allemaal,

Eindelijk aangekomen in het Grandmas Plus hotel in Seminyak. Het is inmiddels 18:00 uur.
Tijdens de eerste vlucht vloog de tijd voorbij. Ik zat naast een onwijs aardig stel uit Belgie. Om 23.55 aangekomen in Dubai. Ik had maar 1.25 overstaptijd dus ik probeerde tempo te houden. Uiteindelijk ruim op tijd bij de gate aangekomen. Tijdens de tweede vlucht had ik veel turbulentie maar heb desondanks wel wat kleine uurtjes kunnen slapen.
Wat was ik blij dat ik het vliegtuig uit mocht, lekker even de benen strekken en haar het hotel. Nadat ik door de paspoort controle was gekomen en mijn backpack had opgehaald kon ik opzoek gaan naar mijn taxichauffeur. Ik dacht dat ik hem wel makkelijk zou vinden,maar helaas.. Honderderden taxichauffeurs stonden achter een hek te wachten met naambordjes. Ik geloof dat ik meer dan 30 minuten gezocht heb naar mijn naambordje. Uiteindelijk mijn taxichauffeur gevonden, kon ik eindelijk het vliegveld verlaten. Het was erg druk op de weg en heb lang in de file gestaan. Op een gegeven moment stopte we, dacht ik dat ik bij het hotel was, maar nee. Ik zat bij het verkeerde hotel dus de taxichauffeur heeft mij uiteindelijk naar het juiste hotel gebracht. Nu eenmaal aangekomen in het hotel, wat ben ik blij. Ik stel iedereen op de hoogte van mijn aankomst en ga daarna een verfrissende douche nemen en de omgeving verkennen. Het zal niet laat worden want ik ben onwijs moe..