1e dag Ubud

7 juli 2018 - Ubud, Indonesië

Vanmorgen wekker halfuurtje later gezet want had nog geen zin om op te staan, ik lag zo lekker. Ik ben alleen en kan toch gewoon doen waar ik zin in heb. Na een koude douche omdat er geen warm water was naar het restaurant tow gelopen voor een ontbijtje. Er stond weer heerlijke balinese muziek op, wers er vrolijk van. Er was een rustige, gezellige en ontspannen sfeer. Na het ontbijt mijn backpack ingepakt en ben voor het uitchecken nog evwn naar de bakker geweest om 2 broodjes te halen voor de lunch. Na het uitchecken stond mijn taxichauffeur mij al op te wachten. Het was zoals voorspeld erg druk op de weg maar het was een kletskous dus hij kon de tijd wel helen. Eenmaal aangekomen in Ubud, kwam ik aan bij het prachtige hotel. Veel groen en in balinese stijl: saraswati bungalows. Ik werd vriendwlijk verwijlkomt met een heerlijk welkomsdrankje en werd naar mijn kamer gebracht. Onwijs mooie, grote bungalow met airco en wifi. Kort daarna ben ik de omgeving gaan verkennen en heb ik heerlijk indonesische noedels gegegen met kip en groenten. In dat zelfde restaurantje raakte ik aan de praat met iemand. Wij hebben na het eten nog een gezellig drankje gedaan en nu lig ik in bed en ga ik lekker slaps . Goodnight!