2e dag in Ubud

8 juli 2018 - Ubud, Indonesië

Na een goede nachtrust heerlijk rustig opgestaan en heb ik 10 hele meters moeten lopen voor het ontbijt. Ik kreeg een onwijs uitgebreid ontbijt, het was heerlijk maat zat bommetje vol. Er kwam van alles uit de keuken vandaan: fruit, ei, toast, pannenkoek een sapje en koffie en thee. Ik had geen planning gemaakt voor vandaag. Ik besloot om naar de markt te gaan in Ubud. Bij elk tentje verkooen ze hetzelfde en ze willen je ompraten km spullen te kopen maar het was toch leuk om te zien wat ze op de marlt verkochten. Na de markt ben ik bij de watervallen geweest, een museum bezocht en ik ben bij een tempel geweest. Einde van de middag had ik zoveel gewandeld dat ik mezelf tracteerde op een frozen joghurt, heerlijk! In de avond had ik afgesproken om te gaan dineren met de vrouw die ik gisteren ontmoet had. Het was een gezellige avond. We zijn tot de conclusie gekomen dat het handig is om een t-shirt aan te schaffen met de tekst: NO taxi, NO sarung and NO massage! Haha je hoort hier niet anders maar we hebben er om kunnen lachen. Morgen heb ik een dagtour op de planning staan, ik ben benieuwd..