3e dag in Ubud

9 juli 2018 - Ubud, Indonesië

Voor vandaag had ik een dagtrip op de planning staan. Om 10.00 uur werd ik opgehaald door mijn gids. Ik had besloten om een dagtour te doen van 4 uur i.p.v. 8 uur. Ik had een lijstje gemaakt met de bezienswaardigheden waar ik naartoe wilde. Hij bracht me als eerst naar de elephant cave. Van buitenaf een schitterende tempel op een prachtige locatie. Binnen de tempel vond ik er vrij weinig aan. Na de Elephant cave ben ik naar de tirta tempel gebracht. Dit was de tempel waar je al je zondes wrg kan laten spoelen door het heilige water. Ik ben er niet ingegaan want ik had er geen behoefte naar maar het was leuk om naar mensen te kijken die het wel deden. De 3e stop was bij een van de mooiste rijstvelden van Bali. Prachtige rijstvelden schenen in de zon. Ik heb onwijs genoten van het uitzicht. Daarna ben ik weer naar mijn hotel gebracht. Ikhad het zo warm dua nam nog even een verfrissende duik in het zwembad. S' avonds had ik weer afgesproken met Gisela, mijn duiste vriendin. We hebben samen gegeten en de avond gezellig afgesloten.