1e dag in Uluwatu

21 juli 2018 - Pecatu, Indonesië

Vanacht heb ik een stuk beter geslapen dan gisteren. Ik was moe en heb het hemelbed niet hemels gemaakt om het zo maar even te zeggen haha. Mijn backpack was al ingepakt dus ik hoefde niet veel meer te doen. Na het ontbijt werd ik naar de gele brug gebracht. Daar werd na een tijdje wachten door een golfkarretje oogehaald met andere mensen die met dezelfde boot zouden gaan. Bij de haven hebben we nog wel zeker 1 uur moeten wachten. De boot was er nog niet. De golven vielen gelulkig wel mee ik had het erger verwacht. In sanur werd ik naar het hotel gebracht waar Gisi haar overnachtig had. We zijn samen met de taxi naar Uluwatu gegaan. PInk coco hotel is echt een aanrader!! Niet te veel roze maar juist leuk. Vriendelijk welkom, leuke kamer en geweldige service. Smiddags zijn we gelijk gaan lunxhen want we hadden trek. Het was inmmiddels al 15.30 dis behoorlijk laat. We hebben een salade genomen. Savonds ook laat gegeten bij de buren,zij hadden live muziek dua het was gezellig. Toen we terug kwamen bij de kamer stond het hemelbed klaar, we hadden nootjes gekregen, geurkaars in de kamer en de ramen waren dicht gedaan. We wilde vandaag eigenlijk de Balinese dans bijwonen, maar de tickets warwn helaas uitverkocht. Smiddags hebben we na de lunch nog wel even bij padangpadang bai de zonsondergang bekeken, prachtig! Nu zijn we na een verfrissende douche klaar om naar bed tegaan. Tot morgen!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl