2e dag Jimbaran

23 juli 2018 - Jimbaran, Indonesië

Vanacht ben ik pas laat inslaap gevallen omdat ik kort voor het slapen nog een heerlijke cappucino heb gedronken. Niet slim wel lekker. Vanmorgen werd ik helaas vroeg wakker omdat Gisela om 7 uur al de deur uit ging, ze is altijd vroeg op. Ik ben nog even blijven liggen maar het is mij nit meer gelukt om in slaap te vallen. Ik had vandaag ook wat last van mijn buik, weet niet waar dat door kwam maar het was wel vervelend hopelijk is het morgen over. We hebben samen een onwijs uitgebreid ontbijtbuffet gehad, misschien dat hier mijn buikpijn ook vandaam kwam want ik had natuurlijkk weer veel te veel gegeten. Wilde van alles proeven en uiteindelijk eet je meer dan je kan.. na het ontbijt zijn we naar een plek geweest waar ze wat souvenirs hdden want Gisela vertrekt morgen weer. We zijn er acgter gekomen dat "5"minuten balinese tijd, "30" minuten normale tijd is. Dit hebben we gemerkt met lopen, bij het vragen naar de weg en met het krijgrn van eten. Maargoed na de lunch hebben we bij het zwembad gelegen. Savonds bij de skybar de zonsondergang bekeken, cocktail gedronken, gegeten en genoten van het uitzicht, de muziek, het verfrissende windje en van Bali zelf.