1e dag in Canggu

24 juli 2018 - Canggu, Indonesië

Hallo allemaal! Vanmorgen heb ik afscheid genomen van Gisela. Ik ben naar Canggu gegaan daar heb ik nu 3 overnachtingen. Ik heb een hotel direcht aan het strand. Ene kant ideaal maar andere kant een beetje van de drukke straat af dus da vind ik wat jammer. Ik dachteerst ook dat er niks in de omgeving was behalve het surfen maar dat is niet zo. Het is trouwens grappig dat het zand hier zwart is haha anders dan normaal gesproken. Toen ik vanmiddag de omgeving ging verkennen op het strand ben ik allemaal leuke zaakjes tegen gekomen. Daar ga ik dus zeker morgenavond naartoe. Ik dacht dat er niks was dus heb een bostel in seminyak geboekt voor 1 nacht om te kijken hoe day is en daarna naar denpasar licht toch op de route. Maargoed ik was vanmiddag van plan mijn boek te lezen en de zonsondergang te zien totdat er opeens een jongen naast me ging zitten en tegen me begon te praten. Na een babbeltje hebben we besloten samen wat te gaan eten bij een warung. Voor echt maar 1 euro heb ik een bord vol met bruine rijst, sperziebonen, kip en een blikje cola gehad, echt onwijs goedkoop! Daarna heeft Dennis, die jongen mij naar mijn hotel gebracht. Aardige jongen, beetje apart, hij wilt hier misschien gaan wonen, hij mediteert, verdient zijn geld met bitcoins. Maargoed nu is het 8 uur ik ga zo even videobellen en daarna douchen en naar bed.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade